De leerlingenraad

De leerlingenraad is een groep gemotiveerde leerlingen die de mening van de leerlingen probeert door te voeren in het beleid én leuke activiteiten organiseert zoals vieringen van feestdagen en schoolfeesten.

Wat doen we dit schooljaar?

Komend jaar zetten wij de tradities van vorige jaren voort met activiteiten tijdens feestdagen en daarnaast zijn we van plan (eindelijk) een schoolfeest voor de hele school te organiseren. De activiteiten betreffen onder andere:

• Kerst & Sinterklaas
  • Iftar
  • Valentijnsdag
  • Paarse vrijdag
  • Schoolfeest
  • Scholierenverkiezingen

Aanmelden 2023-2024

Wil je dit schooljaar in de nieuwe leerlingenraad plaatsnemen? Meld je dan direct aan via de onderstaande link!

Help ons (en jezelf)!

Heb jij een goed idee over hoe onze school nog leuker, slimmer of mooier kan? Spreek dan één van onze leden aan of drop je idee in ons postvakje op de eerste etage!