KENNISMAKEN

Wil je meer lezen over onze school en de profielen? Kijk voor een overzicht in de VO-gids via onderstaande knop!

Persoonlijk gesprek*

Persoonlijk gesprek

Wil je een persoonlijk gesprek/rondleiding bij ons op school? Neem dan contact op via info@lyceumkralingen.nl of onderstaande knop.

Meelopen*

Meeloopdagen

De algemene meeloopdagen en meeloopdagen voor de richtingen Technasium, Codasium en Taal & Cultuur laten je kennismaken met de school én de profielen van Lyceum Kralingen!

Meld je dan aan via de link!

Open dag*

Open dag

Onze open dag wordt gehouden op 24 januari 2025 van 14:30 uur tot 20:00 uur.

Groep 8*

Informatieavond groep 8

De informatieavond voor ouders van groep 8 leerlingen vindt plaats op maandag 2 december van 19:00 uur tot 20:00 uur.

Meld je dan aan via de link!

Van groep 8 naar de brugklas

Benieuwd naar wat je allemaal kunt verwachten in de brugklas? Klik dan op onderstaande knop.

Voorlichtingsfilmpje*

Voorlichtingsfilmpje

Bekijk hier het nieuwste voorlichtingsfilmpje en kom alles te weten over Lyceum Kralingen en onze pijlers!